Cine sunt? Si de ce Make Up?

10150106_761615097191694_1152938572_n

Salut. Eu sunt Bianca, dar prietenii imi spun Biu, asa ca sper ca vom fi prieteni si imi vei spune si tu asa.

Ce sa pot sa spun despre mine este ca imi place marea, mai nou si muntele, sa calatoresc o data pe an intr-un loc pe care nu l-am mai vizitat, ador machiajul si am lipici la public.

Daca iti place ce fac in materie de machiaj si ai vrea sa ne vedem, e important de stiut ca sunt din Cluj, si ma poti suna la nr 0744965665, sau putem vorbi si pe Facebook daca iti e mai usor.

Si pentru incheiere, un lucru frumos spus de Coco Chanel, pentru ca nu-i asa, numai noi stim cand e important sa fim machiate:

El devenise hoţul viselor ei. Aşa că ea şi-a luat obiceiul de a se machia înainte de a adormi. Vroia să fie foarte frumoasă când se vor întâlni.

Leave a Reply

